پس از باران محصول اولین پروژه‌ی کامل و جدی سِپَرلوس است. این پروژه اگرچه به خوبی آغاز شد اما تحت تاثیر اتفاقات مملکتی همچون قطعی اینترنت آبان 98 و نیز اپیدمی کرونا، دچار لطماتی شد که با تلاش همه‌جانبه، باز به موفقیت رسید. این بازی در ژانر کلمه و البته ماجرایی با انجین یونیتی و با همکاری 12 نفر طراحی، تولید و رونمایی شد و به وسیله‌ی نشر سامان در کافه‌بازار و سپس در گوگل‌پلی‌استور در دسترس قرار گرفت. “پس از باران” ضمن نامزد شدن در جشنواره‌ی VIGMA2020 در زمینه‌ی بهترین داستان و روایت و نیز بهترین صداگذاری و موسیقی، توانست به حدود 50 هزار کاربر فعال همزمان در کافه‌بازار و 10 هزار کاربر فعال همزمان در گوگل‌پلی‌استور نیز برسد.

داستان و روایت

عبارت «پس از باران» استعاره‌ای از اتفاقیست که برای دختر ارباب یک آبادی رخ می‌دهد؛ البته این داستان، کاملا زاده‌ی ذهن نویسنده‌ی آن است اما مفاهیمی درخور توجه برای جامعه دارد. داستان «پس از باران» در غالب فصل‌های پی‌در‌پی با صدای پیشکسوت دوبله، بانو ناهید شعشعانی مایه‌ی آرامش و درگیری عمیق مخاطب خود شده است.

داستان و روایت

عبارت «پس از باران» استعاره‌ای از اتفاقیست که برای دختر ارباب یک آبادی رخ می‌دهد؛ البته این داستان، کاملا زاده‌ی ذهن نویسنده‌ی آن است اما مفاهیمی درخور توجه برای جامعه دارد. داستان «پس از باران» در غالب فصل‌های پی‌در‌پی با صدای پیشکسوت دوبله، بانو ناهید شعشعانی مایه‌ی آرامش و درگیری عمیق مخاطب خود شده است.

گرافیکی از نقاشی‌های دیجیتال

گرافیک دوبعدی و واقع‌گرایانه‌ی «پس از باران» که روایتگر گوشه و کنار داستان آن است، از نقاشی‌های دیجیتالی کارگردانی شده‌ای شکل گرفته است که تماشای آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. همچنین بخشی از این گرافیک، رابط کاربری آن است که برپایه‌ی طراحی تجربه‌ی کاربری موشکافانه، تجربه‌ای لذت‌بخش برای کاربر خود رقم زده است.

صداگذاری و موسیقی

بازی برای القای فضای رازآلود و عمیق خود از آهنگسازی سنتی و عمیقی بهره می‌برد. این آهنگسازی در کنار صدای بانو ناهید شعشعانی، پیشکسوت دوبله، باعث ایجاد درگیری عمیق کاربر خود با آن شده است. همچنین صداسازی و صداگذاری برخلاف بسیاری از عناوین هم‌ژانر، به صورت غیردیجیتالی و بلکه طبیعی انجام شده است.

گیم‌پلی

اگرچه «پس از باران» یک بازی داستان محورر است اما به صورت کلی، در ژانر کلمه قرار می‌گیرد. آنچه کاربر در گیم‌پلی با آن روبرو می‌شود،  مراحل متنوع پی‌درپی و چالش‌برانگیزی از کلمه است که باید آن‌ها را در جهت داستان حدس بزند و با کشف حقایق، آن را رازگشایی کند. گیم‌پلی «پس از باران» حاوی چندصد مرحله و دیتابیسی متشکل از چندین هزار کلمه است که برای تولید این دیتابیس بزرگ، از نرم‌افزاری با نام SWG یا به صورت کامل Separlous Word Generator استفاده شده است؛ این نرم‌افزار به صورت کاملا اختصاصی به وسیله‌ی تیم فنی سِپَرلوس توسعه داده شد.

صداگذاری و موسیقی

بازی برای القای فضای رازآلود و عمیق خود از آهنگسازی سنتی و عمیقی بهره می‌برد. این آهنگسازی در کنار صدای بانو ناهید شعشعانی، پیشکسوت دوبله، باعث ایجاد درگیری عمیق کاربر خود با آن شده است. همچنین صداسازی و صداگذاری برخلاف بسیاری از عناوین هم‌ژانر، به صورت غیردیجیتالی و بلکه طبیعی انجام شده است.

گیم‌پلی

اگرچه «پس از باران» یک بازی داستان محورر است اما به صورت کلی، در ژانر کلمه قرار می‌گیرد. آنچه کاربر در گیم‌پلی با آن روبرو می‌شود،  مراحل متنوع پی‌درپی و چالش‌برانگیزی از کلمه است که باید آن‌ها را در جهت داستان حدس بزند و با کشف حقایق، آن را رازگشایی کند. گیم‌پلی «پس از باران» حاوی چندصد مرحله و دیتابیسی متشکل از چندین هزار کلمه است که برای تولید این دیتابیس بزرگ، از نرم‌افزاری با نام SWG یا به صورت کامل Separlous Word Generator استفاده شده است؛ این نرم‌افزار به صورت کاملا اختصاصی به وسیله‌ی تیم فنی سِپَرلوس توسعه داده شد.

تریلر زمان رونمایی بازی «پس از باران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست