همکاری

آشنایی با زیرساخت‌های سِپَرلوس

با افتخار اعلام می‌کنیم که استودیو سِپَرلوس، دارای زیرساخت‌های لازم جهت بهبود و خلق رشد بازی‌های با مدل درآمدی F2P است. این زیرساخت‌ها از جمله سیستم آزمایش‌های گروهی سمت سرور، با قرارگیری درون فرآیندی علمی و هدفمند با مدیریتی با تفکر GaaS باعث می‌شود پروژه‌ی یک بازی، از بدو مطرح شدن ایده تا انتشار و خلق رشد، به صورت کنترل شده در مسیری امن به پیش برود تا ریسک‌ها کمتر شود و احتمال موفقیت آن بالا رود. در ویدیوی پیش رو، شما با فرآیند گفته شده و چگونگی بهره بردن از زیرساخت‌‌های موجود، آشنا خواهید شد.

اینجا سِپَرلوس است

سِپَرلوس اولین و تنها استودیوی تولید کننده‌ی بازی‌های ویدیویی در ایران است که کاملا مبتنی بر فضای ابری فعالیت می‌کند؛ دامنه‌ی منابع انسانی گسترده به دلیل پتانسیل‌های فضای ابری، متدهای مدیریت پروژه مبتنی بر فضای ابری و نگاه والا به جایگاه بازی‌های ویدیویی در بین دیگر سرگرمی‌های امروزی، از ویژگی‌های بارز آن است. سِپَرلوس به استناد لغت‌نامه‌ی دهخدا، واژه‌ای پارسی و اصیل به معنای “خانه‌ی سلاطین” است و دلیل انتخاب این واژه برای نام استودیو، جایگاهی است که تحت تاثیر ویژگی بارز سوم برای تولید کنندگان بازی‌های ویدیویی در بین سایر فعالین حوزه‌ی سرگرمی قائلیم.

تا قبل از 1395

تا قبل از سال 1395، ما در پروژه‌های گوناگونی از استودیوهای دیگر فعالیت می‌کردیم

پاییز 1395

تاسیس سِپَرلوس

زمستان 1395

آغاز تولید بازی «رهایی: سایه تاریکی» به عنوان یک بازی آزمایشی

زمستان 1396

انتشار بازی «رهایی: سایه تاریکی» در کافه‌بازار

پاییز 1397

طراحی، تولید و توسعه‌ی نرم‌افزاری مخصوص طراحی و تولید دیتابیس کلمات برای بازی جدیدمان

زمستان 1397

آغاز تولید بازی «پس از باران» به عنوان اولین بازی کامل ما

زمستان 1398

انتشار بازی «پس از باران» در کافه‌بازار

پاییز 1399

انتشار بازی «پس از باران» در گوگل‌پلی‌استور

پاییز 1401

آغاز تولید بازی اِسمَش دِ پلَنِتس

اسفند 1401

پایان تولید بازی اِسمَش دِ پلَنِتس

مرداد 1403

انتشار بازی اِسمَش دِ پلَنِتس در بازار

شما چگونه مایل به کار در سِپَرلوس هستید؟

حضوری

با اینکه در سِپَرلوس اساسا تمام پروژه‌ها به طور کامل مبتنی بر فضای ابری و با مدیریت مبتنی بر فضای ابری به مرحله‌ی اجرا در می‌آید، اما در صورت نیاز و به فراخور یک پروژه یا یک فاز از آن، این امکان وجود دارد که تمام یا بخشی از یک پروژه تولید بازی، به صورت حضوری به مرحله‌ی اجرا برسد.

غیرحضوری

سِپَرلوس اولین و تنها استودیوی تولید کننده‌ی بازی ویدیویی در ایران است که به طور کامل مبتنی بر فضای ابری فعالیت می‌کند؛ بنابراین، هر کسی با هر تخصصی برای هر پروژه‌ای از هر کجا که بتواند، امکان ملحق شدن به تیم سِپَرلوس را دارد. از همین رو مدیریت پروژه در سِپَرلوس نیز مبتنی بر فضای ابری و منحصربفرد است.

آیا میخواهید به ما بپیوندید یا قصد سرمایه‌گذاری دارید؟

لطفا جهت ثبت درخواست پیوستن به سِپَرلوس، فرم زیر را تکمیل نمایید.

خانواده‌ی ما

پوریا جعفری

موسس و مدیر استودیو سِپَرلوس
مدیر پروژه – نویسنده – کارگردان و کارگردان هنری
طراح بازی و تجربه‌ی کاربری – تریدی آرتیست

مهدی فداالدینی

برنامه‌نویس ارشد – تکنیکال آرتیست

حجت موسوی

برنامه‌نویس ارشد – تکنیکال آرتیست

سجاد مهدوی

کانسپت آرتیست – طراح رابط کاربری

الهه خواجه‌آزاد

کانسپت آرتیست – طراح کاراکتر – طراح استوری‌بورد

زهرا صافی

تدوین – جلوه‌های ویژه‌ی بصری – فتومونتاژ

توحید احمدی

تریدی آرتیست

سارا حسین‌پور

نویسنده و ویرایستار

همچنین سِپَرلوس تعداد دیگری عضو فعال نیز دارد که به صورت پروژه‌ای همکاری دارند؛ از این گذشته سیاست منابع انسانی سِپَرلوس به گونه‌ایست که امکان جمع‌آوری عوامل بیشتری متناسب با هر پروژه وجود دارد. به عنوان مثال، علاوه‌بر تمرکز روی عوامل حضوری، تمرکز سِپَرلوس بر عوامل غیرحضوری و مدیریت علمی و درست آن، یکی از همین سیاست‌هاست.

فهرست